Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views :
Oh Snap!

Please turnoff your ad blocking mode for viewing your site content

img

Герб, «Світлополка», «лимончик» і «Го в Топольки» — в Олександрії презентували бренд і логотипи

465 Views
Герб, «Світлополка», «лимончик» і «Го в Топольки» - в Олександрії презентували бренд і логотипи

Роботи з розробки бренду Олександрії тривали три місяці і будуть продовжуватися. Виконує їх  чернівецька дизайн-студія RIZDVO. Її засновник і керівник Денис Зазубек разом із міським головою Олександрії Сергієм Кузьменком сьогодні презентували результати творчих пошуків і технічних рішень. І вони вражають.  

Герб, «Світлополка», «лимончик» і «Го в Топольки» - в Олександрії презентували бренд і логотипи

Основна ідея бренду  – місто починає історію з чистого листа, відкриває простір для нового, виходить з минулого, але пам’ятає про нього.

«Перспектива – це те, що рухає нас вперед, — сказав мер Сергій Кузьменко. – Ми готові розвиватися і оновлюватися. Я люблю Олександрію за її архітектуру, хорошу енергетику, талановитих людей. Вона заслуговує на красиве майбутнє. І я хотів би, щоби бренд став першим кроком до великих змін у місті. Дякую своїй команді і всім, хто долучився до роботи. Ми відкриті для спілкування, готові до змін і будемо раді, якщо креативні ідеї втіляться у життя».

Герб, «Світлополка», «лимончик» і «Го в Топольки» - в Олександрії презентували бренд і логотипи

Дизайнер Денис Зазубек, чия студія RIZDVO займається розробкою графічних брендів для різних міст України, зазначив, що у тренді – відхід від пострадянського минулого і курс на європейський рівень. Тож у брендах відображені перспективи розвитку, новий курс, демонстрація того, що місто, зокрема наше, стає сучасним і яскравим.

Герб, «Світлополка», «лимончик» і «Го в Топольки» - в Олександрії презентували бренд і логотипи

Олександрія – місто контрастів. Її образ сформували будівлі радянської доби, що стали візитівками міста. Місцями образ типового радянського міста розчиняється в старій забудові XIX сторіччя, демонструючи особливу оздобу колишніх будинків фабрикантів і купців. Сьогоднішня Олександрія – це неосяжний простір для нової історії, яку щодня творять її містяни.

Герб, «Світлополка», «лимончик» і «Го в Топольки» - в Олександрії презентували бренд і логотипи

Логотипом бренду нашого місті є комбінований графічний знак, що складається із шрифтової частини та символу. Він створений у лаконічному геометричному стилі. У концепцію закладено мінімалістичне зображення герба, натхненне асоціаціями з природою (початком нового життя), екологічним середовищем невеликого міста та іконкою людини – суспільством. Для концепції брендування збережено три основні фірмові кольори з герба міста – жовтий, зелений і малиновий, а також два додаткові – білий та чорний.

Усього розроблено 9 варіантів логотипу, враховуючи англомовну версію. Логотип використовується тільки чорного кольору.

Герб, «Світлополка», «лимончик» і «Го в Топольки» - в Олександрії презентували бренд і логотипи

У такому ж мінімалістичному та геометричному стилі розроблено тематичні іконки. Вони зображають різні локації в місті – театр, фонтан, колишню Земську управу, а нині –Будинок дитячої та юнацької творчості тощо, а також панно на фасадах Палацу культури «Світлопільський» та Палацу урочистих подій. Для демонстрації бренду в Олександрії виготовлені адаптовані сіті-лайти.

Герб, «Світлополка», «лимончик» і «Го в Топольки» - в Олександрії презентували бренд і логотипи

Денис Зазубек продемонстрував журналістам декілька векторних ілюстрацій з використанням бренду та тематичних іконок. «Головна ідея – зробити бренд яскравим, щоб він викликав позитивні емоції і показував, що попереду – багато нового», — підкреслив він.

Журналістам презентували брендовану продукцію – блокноти, чашки, футболки, креативні оригінальні наліпки із написами «Оле, Оле Олександрія», «Го на Топольки», «Лимончик вже в дорозі», «Тільки вперед!»

Герб, «Світлополка», «лимончик» і «Го в Топольки» - в Олександрії презентували бренд і логотипи

На черзі – еко-сумки та мерч. У більш широкому асортименті брендовану продукцію обіцяють представити до Дня Незалежності України.   

Читайте також: Місто-магніт і програма розвитку культурно-креативної індустрії — Zametka — Новости Александрии

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

This div height required for enabling the sticky sidebar