Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views :
Oh Snap!

Please turnoff your ad blocking mode for viewing your site content

img

Що потрібно місцевим телерадіокомпаніям для виходу з кризи?

157 Views
Що потрібно місцевим телерадіокомпаніям для виходу з кризи?
Фото: «Моя Александрия»

Завтра, 27 травня, о 10.00 Національна спілка журналістів України проведе Всеукраїнську нараду керівників регіональних (місцевих) телерадіокомпаній. Запрошені також урядовці і народні депутати.

Напередодні НСЖУ провела опитування керівників місцевих телерадіокомпаній, у якому взяла участь і головний редактор олександрійської телерадіокомпанії «Кабельні телемережі» Надія Бойко.

Для довідки: телерадіокомпанія «КТМ» створена у квітні 1991 року. Тобто, цьогоріч їй виповнилося 30 років. Першу місцеву телестудію, яка сьогодні стала потужною телерадіокомпанією, відкрив незмінний директор Станіслав Чечітко. Починалася діяльність на медіа-ринку з невеликої студії кабельного телебачення фірми «Віра-Сервіс». Послуги надавались шести багатоповерхівкам Заводського мікрорайону  Олександрії і передбачали мовлення 5-ти телевізійних каналів.

Власний телевізійний продукт місцевої компанії став для жителів міста цікавою місцевою новинкою. Поступово розширюючись, кабельна мережа охопила майже повністю центральну частину Олександрії.

У 1999 році підприємство реорганізували у товариство Телерадіокомпанія «КТМ». У 2002 році була повністю збудована телемережа. Розширюючи спектр та якість  телекомунікаційних послуг, телерадіокомпанія взяла на озброєння новітні технології.

Протягом 2008-2010 років магістральну мережу замінили на волоконно-оптичний кабель. Загалом до кожного будинку підведено близько 30 кілометрів волоконно-оптичних ліній. Наразі запроваджується мовлення у цифровому форматі з можливістю трансляції кількох сотень телеканалів.

Територія мовлення ТРК «КТМ»: місто Олександрія, Олександрійський район, до реформи – ще й Петрівський, Онуфріївський, Знам’янський, Світловодський райони Кіровоградської області.

Загальний обсяг мовлення: 24 години на добу цифрового (багатоканального) мовлення та 18 годин на добу у кабельній мережі. Формат: розважально-культурологічний.

Що потрібно місцевим телерадіокомпаніям для виходу з кризи?
Надія Бойко, головний редактор ТРК «КТМ». Фото: Facebook

Далі – відповіді Надії Бойко на запитання анкети НСЖУ:

Який обсяг мовлення ваше медіа мало до карантину згідно з ліцензією і чи скорочено його в зв’язку з кризою з 1 січня 2021 року?

 – Скорочення обсягу мовлення не відбулося.

– Як позначається пандемія COVID-19 на вашій роботі в 2021 році?

– Стосунки видання з Концерном РРТ та провайдерами нормальні.

– Як позначилася економічна криза на вашому медіа?

– Відмовилися від нових проектів, збільшили кількість повторів, зменшилася кількість рекламодавців. Збільшилося навантаження на штатних працівників.

– Як, на вашу думку, може вплинути Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на запровадження державної підтримки телерадіомовникам?

– Сприяти виділенню фінансової підтримки місцевим ТРК за принципом місцевого «громадського» ТБ і радіо.

– Які  функції Нацради потрібно посилити, щоб покращити роботу місцевих ТРК? Які вилучити?

– До контролюючих функцій варто було б додати інформаційно-консультативні.

– Які три кроки повинна зробити влада для допомоги місцевим ТРК?

– Фінансова підтримка через пільги та часткові компенсації, укладання договорів на висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування, укладання договорів на розміщення матеріалів передвиборчої агітації за рахунок коштів державного бюджету не лише з ТРК державної форми власності, а й з регіональними ТРК приватної форми власності.

– Які кроки можуть сприяти економічній незалежності медіа?

– Створення державного Фонду підтримки медіа, стимулювання рекламодавців до розміщення реклами, податкові пільги, часткова компенсація заробітної плати персоналу, допомога у придбанні техніки та транспорту, укладання угод на висвітлення діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування та угод на проведення соціальних кампаній у медіа.

Коментуючи результати опитування, голова Національної спілки журналістів Сергій Томіленко підкреслює: «В умовах інформаційної війни голос місцевих телерадіокомпаній особливо цінний, і його потрібно зберегти, аби держава не опинилася в інформаційному вакуумі. Тому найбільша в Україні журналістська спільнота збирається обговорити не лише проблеми галузі, а й способи виходу з кризи. Ми прагнемо до проблем невеликих місцевих ТРК привернути увагу посадовців, аби знайти порозуміння і підтримати регіональних мовників. Вони роблять важливу справу для держави», повідомляє сайт НСЖУ.

Нарада 27 травня пройде онлайн на ЗУМ-платформі, повідомляє сайт НСЖУ.

Читайте також: Чому газети не доходять до читачів? — Zametka — Новости Александрии

Майбутня журналістка – про актуальність медіа — Zametka — Новости Александрии

Егор Ющик: «Нужно выделить главное и понять, в чём ты крутой» — Zametka — Новости Александрии

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

This div height required for enabling the sticky sidebar